tre hela dagar.

Nu har det gått tre hela jävla dagar och huvudvärken har fortfarande inte gett med sig. Och jag håller på att gå i taket för det är så otroligt jävla jobbigt. Jag har varit ute på promenad för att se om det hjälper, jag har fått i mig flera liter vatten, jag har ätit sovit bra dessa dagar men inget, verkligen inget har hjälpt.

Jag har tagit både alvedon och mina migrän tabletter när det varit som jobbigast men verkligen inget har hjälpt. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra nu. Det är hemskt att hela tiden känna hur det bultar i huvudet och hur det spänns lite här och där. Jag börjar snart ge upp och låta huvudvärken ta över medans jag fortsätter med min dag.

Men det är jobbigt och det gör hemskt ont !!


LIENE

sv: hehe ja jag ska säga till om någon kan tyda drömmar:) ibland är man för nyfiken på vad vissa drömmar kan betyda. Ibland kan man väl tolka själv med men ofta går det inte.



Synd att du inte blivit helt frisk än då:/ krya på dig igen!


Blogg: http://lienes.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR