Telefonkö.....

Men hur svårt ska det vara egentligen ?!
Svara i telefonfan någon gång !!!!

Jag avskyr fan telefonköer.. och varför ska dom tacka en lite då och då för att man väntar ?! Vad är det för jävla skit ?? Och pausemusiken...jag dör...koppla in en radiostation om ni nu måste ge oss musik i örat medans vi väntar.. Åh va jag hatar allt som har med detta att göra nu !!!!!!!!!!!!
Och ingen, då menar jag ingen är fan trevlig sen när man väl kommer fram till någon efter all väntan. Då blir jag fan bara mer iriiterad och vill bara skrika och slänga på luren, men nej, det kan jag ju inte göra. Då måste jag ju ringa upp igen eftersom jag inte frågade mina frågor och inte fick några svar....
Varför kan det inte vara enklare att få kontakt med folk, kan vi inte ta bort allt som har med telefonköer att göra ?!

Blir så trött på att jag bara får sitta i en jävla telefon kö hela tiden inte får komma fram till receptionen i skolan... Orkar ju inte vänta på mitt svar längre så tänkte ringa och be hennes svara åt mig, även fast att jag vet att jag nu kommit in... dom kan fan inte ha nekat mig och sen inte skickat ut det svaret..
Skolan börjar ju fan på måndag...det är 3arbetsdagar kvar dit !!!!
Klart som fan att jag ska ha kommit in och får plugga min sista termin, så snart skiter jag i denna telekö och skickar in mina ansökningar till csn ändå ! Sen får vi se vad som händer....

Fan, dagen som började bra och skönt med en tripp till gymmet och lite träning. Sedan dess har det blivit lite mat, kaffe, kaffe, kaffe och lite små pill här hemma. Nu blir mera kaffe och lite pepparkakor tror jag så kanske jag blir glad och snäll igen :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR