Tankar.

Sitter för stunden ensam hemma och känner mig inte alls på humör. Jag är varken arg eller sur utan jag känner bara att jag.. jag orkar bara inte just nu.
Jag blev verkligen nere och ledsen när allt hände med skolan och min ansökan, sen tar jag säkert ute lite i förskott också vilket jag ibland gör och som inte direkt är bra.

Men sen känner jag nu bara att luften har gått ur mig och jag vet inte vad jag ska göra. Det känns verkligen inte bra just nu. Funderar på vad som krävs för att jag ska må bra igen och hur jag ska gå tillväga. Men nu vill jag bara sitta här i mörkret, låta ljusens skuggor dansa över vägarna, kasta sitt svaga sken in rummet och bara vara.

Ibland är det bara det man behöver. Bara få vara, låta tankarna och känslorna bara komma och sedan glömma och gå vidare i livet. Så jag tar mina duntofflor, mitt täcke, mitt isvatten och sätter mig i mörkret och låter mitt huvud och hjärta ta striden om allt det andra. Livet blir vad man gör det till och nu har jag haft nog med allt det dåliga.

Jag älskar mitt liv och jag älskar alla dom jag har runt omkring mig.



Alexandra - Uppsalas största blogg

sv.< åh tack :) du har ju en hel del piercingar hihi tkr du ska göra en rook och en conch också.. grymt snygg kombo tkr jag :D


Blogg: http://vadfanskajagheta.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR