Sicken dag !

Oj oj oj !
Denna dag började inte alls bra för min del om jag säger så.
Började med att jag sov skit dåligt under natten och sedan försov vi oss båda idag.
Själv skulle jag gå hemifrån runt 09:40 för att ta tåget och möta min mor för lite äventyr med henne idag. Vaknade till och kollade på klockan 09:33, panik kom som en slag i magen. Kastade mer eller mindre på mig det första bästa kläderna jag kunde hitta, och sprang sedan iväg för att tag tåget...som sjävklart var några minuter försenat också. Men efter det har det varit en lugn och trevligt dag med min mor !

Alltid lika trevligt och fantastiskt att träffa henne, dricka kaffe och snacka skit.. Det sist nämnda är något som vi är otroligt bra på tillsammans hon & jag. Hon körde sedan ner mig till stationen och jag möte upp sambon på tåget och nu har vi just kommit hem igen ! Fan va skönt det är att få komma hem när man har varit borta en hel dag. Ta på sig lite mjuka, sköna kläder och kasta sig ner i soffan och bara slappna av (:

Undra vad man ska göra med resten av kvällen nu.. förslag någon?





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR