Så jävla snyggt.

Jag har idag fått mitt underbara armband.
Jag är så otroligt glad att jag inte kan sluta le :)
Är verkligen super SUPER nöjd !!!
Jag har aldrig beställt ett smycke från någon annan och inte via en blogg. Men nu är jag otroligt glad att jag gjorde det och att man själv får bestämma hur man vill ha det !

Ida heter hon som driver bloggen och gör alla smycken.
Hon är otroligt duktig och jätte trevlig har hon varit under vår mail kontakt.
Jätte tack till dig Ida. Åh jag är så otroligt nöjd.
Hon är jätte duktig och har otroligt mycket fina smycken på sin blogg som ni hittar HÄR. Så gå in och beställ ett till dig själv eller till någon som fyller år eller firar något annat.
Det är väldigt prisvärda och fina smycken ! Rekomenderar henne till alla !

- Bilden är tagen av Ida själv -

 



LIENE

sv: När man skriver om ärliga saker får man ärliga svar tillbaks ja. Inte av alla läsare men de som är mest trogna. Man får faktiskt de bästa läsarna när man är lite lägre ner med bloggen.



Ska kolla in hennes smycken:D




Blogg: http://lienes.blogg.se/
LIENE

och så bra att du tycker att det ska bli spännande läsa mer ur min bok:D dock vet jag inte när jag lägger upp något mer men det kommer inom två veckor kan jag tänka mig.

kram


Blogg: http://lienes.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR