Onsdag.

Jag som inte skulle göra något speciellt idag... det gick inge vidare !
Men jag ska absolut inte klaga på denna dag inte.

När jag fick tag i ewe då hon behövde prata lite så fick jag henne att komma över till mig. När vi lägger på inser jag mitt misstag och börjar genast städa och dammsuga golvet. Så farligt som det låter var det inte här, men nu fick jag min anledning att städa då jag bara skjutit upp det några dagar nu :)
När hon var här kastade jag mig i bilen och vi drog iväg för att handla lite. Men stundtals trodde jag nästan inte att vi skulle komma fram till hemköp. Hon kör ju som en galning och ja hennes bil och hon hade olika viljor ett flertal gånger, men fram och tillbaka kom vi iaf.
Sedan tog vi en efterlängtad kaffe, och en till, åh en till och kanske blev det även en 4e kaffe...minns inte riktigt! Ja, vi dricker otroligt mycket kaffe när vi ses, ett av våra många sätt att umgås (:

När hon försvann igen så började jag plocka lite i köket.. rensade ut 3lådor ich diskade allt som fanns där i igår så nu blev det att göra i ordning dom. Sedan blev det att ringa till rektorn på komvux här i kommunen eftersom jag inte fick mailet som hon lovade i måndags. Det visade sig vara ett mindre misstag från hennes sida och några minuter senare fick jag det efterlängtade mailet. Så nu kan jag skicka det intyget till min lärare och sedan är jag redo för alla uppgifter jag kommer få :)

Nej nu är det dags att göra mig i ordning mig och få på mig lite kläder då jag ska möta hjärtat nere på stationen så vi kan hämta ut ett paket han fått.. ! Ska bli underbart att kasta mig runt hans hals och få en varm kyss... så nu springer jag iväg så hörs vi senare !!

tjoohoo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR