Nytt år, nya möjligheter.

Nu lägger vi det gamla bakom oss och ser fram emot det nya och framtiden.
Det kommer nog verkligen bli ett grymt år och kanske rent ut av det bästa, mitt bästa, vårat bästa !?!

Det var en bra kväll och det var roligt att träffa alla igen. Jag hade jätte trevligt och dagen efter ska vi inte ens prata om. Men timmarna flög förbi för oss där vi låg från kl14 framför film efter film och hemkörd pizza... Fan va gott det var :) Jag kan inte påstå att jag varken har eller inte har några löften iår, än så länge har jag inga men det går alltid att avge löften senare. Men atomatiskt kommer jag och allt bli mkt mkt bättre detta år !

Idag började klockan ringa 05:20 och typ var 10e minut fram tills vi gick upp runt halv9. Lagom skönt för öronen men mysigt var det. Efter kaffe blev det tok städning då en bomb smällt här inne under de senaste dagarna. Sedan blev det kista en snabbis, sedan in och ut på willys och nu sitter vi här framför saw II spelet med kaffe i varsin hand.

Ser faktiskt fram emot veckan som kommer nu och vad den kan erbjuda mig under min sista lediga vecka. Ska verkligen försöka bli duktig på alla sätt och vis nu så träningen imorgon är bara början på vad januari och jag har att erbjuda och komma med !!
Förhoppningsvis behöver jag inte göra så mycket mera just nu utan att bara dricka mitt kaffe, "spela" lite och sedan laga en god kycklingwok till middag, även fast jag är jätte hungrig redan nu :)

God fortsättning på er alla !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR