Ny dag, nya möjligheter

Dagen har verkligen börjat otroligt bra.. !
Hade möte med en studiehandläggare idag eftersom det blivit lite problem med min ansökan om sista terminen i min utbildning. Hon var verkligen otroligt snäll och duktig (inte som han i telefonen förra veckan). Hon frågade lite frågor och sedan tyckte hon att detta skulle jag gå och prata med rektorn om personligen så fort hon kom tillbaka till skolan. Det är ju ändå hon som bestämmer allt och handläggaren kunde inte se några problem med att min ansökan inte går igenom idag/imorgon och att jag kan äntligen få börja plugga nu som jag skulle :)

Så klockan13 idag ska jag tillbaka till komvux för att träffa rektorn och sen förhoppningsvis blir det att maila min lärare och berätta vad som händer så hon vet om att jag börjar någon dag försent och att jag får alla mina uppgifter.. Behöver ju inte missa flera dagar än nödvändigt liksom :)
Men det kändes verkligen så otroligt skönt när handläggaren verkligen sa att detta löser vi snabbt och du kommer få plugga sista terminen också. Så jag tror inte jag tar ut allt i förskott utan nu är jag bara glad att denna dag har börjat så otroligt bra eftersom jag var otroligt deppig förra veckan pga detta...

Så jag är på topp idag och allt kommer ordna sig !!!
Nu blir det kaffe och ro om min sjuka karl..
Återkommer efter mötet !



♥ Mallan Brallan ♥

usch, varför är karln din sjuk? :/


Blogg: http://mallanbrallans.blogg.se/
Nathalie

hade det jättebra i Paris:)

tycker du att du haft en bra start på det nya året?:D


Blogg: http://liborius.blogg.se/
♥ Mallan Brallan ♥

svar: okej, det är ju bra det :)

vad gör ni då? :)



Kul att du är med och tävlar om en fett STOR länk på min blogg! :D NY REGEL: Skriv typ "Jag är med" ENDAST EN GÅNG i varje kommentar! Annars äre bara att spamma på, Dagens länk avslutas imorgon kl 01.00 ;)


Blogg: http://mallanbrallans.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR