klätterskor.

Idag fick jag min julklapp !!
Eller ja, jag fick välja ut den idag... Vi tittade lite på olika skor och efter 3e paret hittade jag skorna jag ville ha. Åh fy vad en del av skorna klämmer i tårna, det gjorde verkligen ont och var riktigt jobbigt.. Men dessa är inte så farliga och jag tror nog att dom kommer bli grymt bra efter några gånger !!

Jag är verkligen verkligen super nöjd med dom och nu ska det börja klättras lite mera tror jag om inte karln misstycker, men det tror jag verkligen inte :)
Så här ser mina nya skor ut iaf !!!



Ser fram emot klättringen på söndag.. Då kommer vi både köra topprep och bouldering :)


LIENE

sv: så kul att du säger så:D jag hoppas på att få utgiva den någon gång.

Och tack:D


Blogg: http://lienes.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR