helvetes jävla fanskap


Hur fan kunde det bli såhär ?!

Hur kan någon på detta jävla ställe inte ha tittat på min ansökan, bahandlat den och skickat infon till skolan ?! Hur kan dom bara låta den ligga där och inte göra ett skit åt saken? Förstår ni inte att jag vill och måste börja på måndag ?! Hur ska ni lösa detta problem så jag blir nöjd? Om dom nu ändå har tittat på den och allt, varför har dom inte upptäckt att dom kanske gjort ett stort stort fel och infon ändå inte kommit till skolan i nacka ?!?!

Jag tycker så jävla synd redan nu om den personen som svarar när jag fly förbannad ringer till vuxenutbildning stockholm imorgon bitti... Han/hon kommer inte få det lätt att förklara hur i helvete detta kunde hända och sedan försöka göra mig glad, lugn och lycklig igen !!!

Och varför kan vi från stockholm bara söka denna skola var 3e/4e månad typ när denna skola startar nya kurser varje vecka...?! Då kan det väl inte vara så svårt att bara prata med min rektor och fixa detta, men det kommer väl inte stockholm stad göra..dom ska ju inte göra det enkelt för sig direkt... Så fixar sig inte detta så ja.. vad i helvete gör jag då???



Molly Bergström

Muumsigt hihi :D



Åh tack, det är jätte roligt att inspirera andra :)

Nu har jag ätit ;D vad gör du? :)


Blogg: http://mooollys.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR