Helg !

God morgon alla fina !
Nu är äntligen fredagen här och vi kan återigen lägga en vecka bakom oss. Denna helg kommer nog inte gå så snabbt som jag vill men idag kommer iaf mamsen hit och fikar och så. Kanske att vi åker till ikea, men vi får se :) Sedan ikväll är det tvätt tid som gäller så att vi kan bli av med allt innan vi åker och att det som ska med blir tvättat.
På lördag är det lite delade meningar om vad som händer och vart vi ska men det kommer bli en grym dag det också...
Sen kommer söndag, dagen vi väntat månader på ! Åh jag längtar mig bort.

Hoppas ni alla också får en bra, rolig och händelserik helg eller en helg med bara mys och kärlek ♥


LIENE

sv: Älskar verkligen låten och sol seppy är ju bra, upptäckte jag:D



Mysigt med fika:)


Blogg: http://lienes.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR