Gårdagen.

Min överraskning under gårdagen blev en succé!
Jag missade dock tåget jag skulle med på morgonen för att åka ut till hässelby. När jag väl kommer fram efter lite inköp på hemköp så blev det några djupa andetag utanför dörren. Handen för titthålet och nervositeten byggdes upp. Jag mötes av en glad Linda i dörren och en städandes och en ont anande Alex.
Jag och Linda stod tysta och tittade på varandra medans vi lyssnade till alex telefon samtal. När han sedan fick syn på mig blev han som ett litet barn. Han hoppade och studsade fram och omfamnade mig i en stor kram.

Det blev en fantastisk och rolig dag med dessa underbara människor.
Det blev en massa prat och många skratt.
Tack för en riktigt bra dag mina kära vänner !

Alex... Kanske är det dags att vi håller våra ord och ses oftare än bara då och då.
Min bästa & käraste vän !



Alex

Gullig du är. Så sjukt kul att se dig i dörren :D



Jättetrevlig dag/eftermiddag och jag tycker också vi ska ses oftare. Du vet ju vart jag bor ;)



Puss och kram :D

beckis

fin blogg du har :)! vad har du för dig då :)?


Blogg: http://coookguzel.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR