Förlåtelse.


Att förlåta betyder inte att du accepterar det någon gjort mot dig.
Att förlåta är att frigöra dig själv från negativ anknytning.
Släpp taget om det som varit - Okänd.


Det var någon smart människa som säkert sa det en gång i tiden :)
När jag nu kom in på detta ämne så ber jag om ursäkt för den värdelösa bilden från igår, men en gång är ingen gång så nästa gång får ni bättre bilder !
Men jag hade en riktigt bra kväll och jag hoppas det blir en kväll snart igen.

Nu ska jag fortsätta titta på reprisen av fångarna på fortet medans min älskade karl snarkar ljudligt i andra rummet.

Vad händer hos min fina läsare idag da?



LIENE

sv: Hoppas:)

Såna kommentarer gör så att jag bloggar ännu hellre!


Blogg: http://lienes.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR