En kall öl och solen !

Om exakt tre veckor sitter jag på en restaurang/bar med en stor kall öl i handen, väntar på lunch i 30-33graders värme och bara njuter av livet med min älskade !

Det ska blir helt jävla underbart att åka ner igen och det känns bara mera fantastiskt att han följer med och vi ska spendera 3veckor tillsammans i detta magiska land. Jag älskar verkligen thailand och har haft otroligt bra tider där nere men jag hoppas och vet att det kommer bli mycket bättre denna gång.

Det kommer njutas otroligt mycket, ätas god mat, dricka kalla Chang, ligga på stränder, bada i det sköna vattnet och ha otroligt mysiga dagar och oförglömliga nätter. Vi ska fira min födelsedag och bara må riktigt bra tillsammans. ÅH va jag längtar tills jag får gå av planet i värmen och komma fram.

Shoppingen, åh den ser jag verkligen fram emot också. Det kommer bli kläder, skor och smycken till förbanelse när jag inte har plats här hemma sen...men då gör man plats såklart ;) Så det kommer bli liten packning dit och nog mycket övervikt hem för oss och våran 70-75kg ryggsäck.

Åh jag kan varken sluta tänka, prata eller skriva om allt detta men nu måste jag tyvärr det för stunden. Magen börjar bli hungrig och jag funderar på att laga till middagen som består av couscous, cevapcici och tzatziki :) muma !



♥ Mallan Brallan ♥

blä med öl :P



Dagens länk avslutades kl 01.00 i natt, vann inte du? Anmäl dig då i samma inlägg igen, men, du får spamma hur mycket du vill, men skriv typ "Jag är med" bara EN GÅNG i varje kommentar, annars får du skriva hur många kommentarer du vill, större chans att vinna då! :D


Blogg: http://mallanbrallans.blogg.se/
Simone H

lät som en god middag det :)


Blogg: http://fattybom.se
Molly Bergström

Muuums med tzatziki! :D


Blogg: http://mooollys.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR