Äntligen!!

Fan va skönt och bra det känns att allt med skolan och ansökningar och allt gick att lösa enkelt och smärtfritt..
Rektorn är ute var väldigt snäll och förstående så nu är jag åter igen student. Eller ja, vi ska bara se till att alla papper nu kommer dit dom ska, vilket tar till max mitten på nästa vecka, sen är det bara att tuta och köra igen. Vilket jag är glad för, jag vill verkligen fortsätta plugga och bli utbildad och klar ! Jag hoppas det kommer gå lika bra nu den sista terminen som dom två andra.

Tack alla ni som hjälpt och stöttat mig med allt som har med skolan att göra och inte bara detta kaos som senaste tiden inneburit !!!
NU KÖR VI :)

Nu ska jag dock återgå till filmen jag och finaste tittar på, cash, och äta vårat nygjorda ost&vitlöksbröd !!!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR