Tisdag.

Idag har det varit en rätt okej dag här hemma.
Nästan all tvätt försvann redan under dagen igår, vi kände för att sysselsätta oss så mycket vi kunde för att inte somna och sen var det skönt att inte vakna upp för ett tidigt pass i tvättstugan och all skit i vardagsrummet.

Då sambon har mått skit hela natten och dagen idag så hämtade underbara evelina mig och vi tog oss till ikea för en dunder mysig fika och sedan gå och plocka på oss lite glas/glasbukar och annat vi behöver i köket för lite olika saker och sedan körde hon mig till willys så vi kunde få lite mat i frysen&kylen. Kändes mindre kul att komma hem igår så tidigt och inte ha ett skit hemma. Dock hade fantastiska svärmor handlat lite påvägen så vi hade bröd, pålägg, kaffe, juice och mjölk. Verkligen vad vi behövde kan jag ju säga !!

Nu har all tvätt även kommit in i garderoberna och byrån så nu ligger vi här i soffan och kollar på lite motorsport, eller sambon gör det iaf :) Funderar själv lite på vad jag kan göra för stunden för att tiden ska gå lite snabbare så att jag kan få krypa ner i sängen igen och få alla mina timmars skönhetssömn :)

Undra om man kanske ska ta tag i studierna igen imorgon också så jag inte hamnar allt för långt efter men det får jag allt ta imorgon :)

Måste också säga att det är sjukt tråkigt att Alex just nu befinner sig i thailand, hade varit grymt om vi hade träffats där men nu blev det inte så och att han ska vara borta några månader känns inte alls bra. Vill ha honom hemma !! Jag hoppas du och familjen har det underbart där nere och att du verkligen njuter. Ta hand om er där nere.


Sov gott senare mina vänner !


sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, joorå :) Ska du göra något roligt idag då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se


Blogg: http://sannalitens.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR