svar på tal.

Som rubriken lyder så detta är till Linda och knodden;

Hehe, så brun har jag inte blivit men lite iaf (: bara synd att man flagnade innan man skulle hem så man fick "börja om" de sista dagarna. Men jag ser piggare och gladare ut nu iaf och det är allt för mig. Blir lätt deppig under vinter tiden så :) Åh, självklart vill jag se bilder på lilla skönheten!!! :) Ska bli jätte kul att få träffa dig också för den delen :P
Puss o kram



Lindas kommentar på; En liten tjej.


Gulle dig <3
Det är klart den lilla ska ha faster Helena, ja nu måste vi få till en fika så jag får se hur brun du har blivit ;) Så får du se lite foton på henne :)  
Puss och kram Linda och knodden


sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag har inte gjort någonting typ idag :) Ska du göra något kul i helgen då? :)


Blogg: http://sannalitens.blogg.se/
toves träningsblogg

åh vill också vara utomlands


Blogg: http://tovestraningsblogg.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR