Förlåt för dålig uppdatering !

Men det har varit så skönt att bara varit när vi kom ner så det har inte funnits ork till bloggen tyvärr !

Vi har det helt enkelt så otroligt jävla bra nere och vi njuter i fulla drag av allt här nere. Det finns så otroligt mycket jag kan skriva men jag får se hur mycket jag hinner med just nu, för bli bättre på att blogga en annan dag :)

Maten kan vi inte få nog av, den är så otroligt god. ölen och drinkarna vi driker är riktigt bra dom också.. vi har redan hittat våra favorit barer och restauranger och personalen är så otroligt trevliga. Samtidigt som jag skriver detta på vran ya lokala favorit bar får vi in en melon shot. Jg, sambon och tjejen bakom baren (och bakom appel datorn) skåler för att vi är tillbaka och för en trevlig kväll. Vi fick även en igår och det satt ju fint då vi firade min födelsedag :)

Vi ligger på stranden hela dagarna och våra kroppar har äntligen fått en brun fin färg, och mera ska det bli. Vi köpe olja idag också så nu kommer vi ligga och steka i solen :)
Det är mycket svenskar här nere men för stunden är det ändå bra vi och det är så otroligt skönt att bara få vara med kärleken !!!

Vårat hotell var verkligen jätte bra och vi trivs verkligen. Idag byte vi dock rum eftersom vi ville stanna längre och ser fram emot första natten på "över våningen" För en gångsskull har vi fått bra sängar och jag kan verkligen sova gott här nere :)

Vi shoppas massor och bara njuter och varandra och landet. Jag hoppas snart på att få träffa bo och micke också här nere.
Nu är det tyvärr dags för mig att dra mig, nattlivet väntar ;)

Förlåt mig för lång och ibland kanske jobbig text. Det är inte lätt att skriv på en förliten dator. Men vill bara säga till alla att vi har det otroligt bra och vi njuter så det skriker om det !!! Hoppas ni har det bra hemma i sverige.

Puss o kram


FowZies.se ♥

sv: det låter jättebra du! :D sorry att jag inte svarat innan , har bara haft enormt mycket att göra!

hoppas allt är bra med dig!


Blogg: http://fowzies.se



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR