En liten tjej.

Åh jag är så glad just nu för Alex och Linda.
Dom är nu i vecka 19 och dom har just fått reda på att det är en liten flicka som ligger och myser i hennes mage. Det kommer bli så fantastiskt roligt att få följa dom, (eller a linda då alex är i thailand för stunden) genom deras graviditet.
Har redan lite presenter på g och så till den lilla, dock innan jag fick reda på att det är en tjej men allt kommer att bli fantastiskt ändå, är ju inga specifika tjej eller kill saker (:

Avundas dom lite men en vacker dag så ;)
Men jag fick en fin liten titel av alex också, som jag hoppas linda godkänner också. Men jag tror nog hon tycker att 'faster' är okej på lilla mig, hehe. Jag hoppas även vi kan få till fikan snart, skulle vara jätte roligt !

Ni två kommer verkligen bli otroligt bra föräldrar och jag ser fram emot att få träffa den lilla redan, så jag kan verkligen förstå att ni verkligen gör det tusen ggr mera . . .





Anonym

Gulle dig <3

Det är klart den lilla ska ha faster Helena, ja nu måste vi få till en fika så jag får se hur brun du har blivit ;) Så får du se lite foton på henne :)

Puss och kram Linda och knodden




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR