BKK.

For stunden sitter vi bangkok och har en otroligt bra dag.
Det ar moln pa himmelen, men det ar fuktigt och varmt.
Vi bor pa D&D INN pa khaosan road som jag varit pa tidigare. Det ar helt okej och det fimms pool pa taket. Sa den kommer vi att vara i nar vi inte ar ute och shoppar :)

Jag maste saga att vi hittills bara varit 100% nojda med ett boende och det var nar vi var i Ao Nang. Sa dit kommer vi snart att fara till igen. Ikvall kommer det dock bli att ga pa nattmakrnad och se om vi inte kan hitta lite roliga klader, skor eller presenter eller kryddor for den delen.

Vi traffade aven bo nagra fa timmar igar och jag hoppas vi kommer traffa henne igen inna vi lamnar bkk. Vilket vi nog kommer gora pa tisdag eller onsdag, mer troligt att det blir pa onsdag. Sedan blir det att njuta av de sista dagarna pa dream garden igen och bara ha dfet bra.

Sag att ni har fatt sno och kaos dar hemma.. hur ar det egentligen???!
Forlat att jag inte har haft tid att kolla upp vara svenska a, a, o :) till detta inlagg men tiden och orken finns inte riktigt idag.

Dock lite trakiga nyheter, jag har borjat flagna lite och det kanns mindre kul :) Men ack sa brun jag anda kommer vara nar vi kommer hem igen, hehe. Sa det kanske var sa jatte trakig nyhet, men iaf. Dock har jag brant mig ocksa, men nu kanns rumpan bra igen... man ska inte tro att man inte branner sig nar man efter 1,5vecka pa stranden i olja. For det kan man gora :) Vi har haft lite roligt at detta eftersom jag vagrade att sitta ner ett tag men nu ar jag redo for solen igen menv jag kommer ta det lugnt med stringen kan jag ju beratta :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, det kommer ju bli ett eller flera langa inlagg om resan efter att vi kommit hem, da aven med bilder !!
Sa ta hand om er sjalva och varandra dar hemma, jag skickar varma och soliga halsningar till er alla !

Vi hors !
xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR