oförklarig trötthet.

Fasiken va jag är trött nu för tiden...
Jag vet inte alls var det kan bero på men jag har fan ingen ork eller lust i kroppen känns det som. Igår gick jag och la mig runt halv 8 - 8 och vaknade inte förens runt 10 idag. Det kan också bero på att jag inte sov på jobbet natten innan men just nu känner jag mig mer uttömd än på länge.
Jag hoppas verkligen att jag inte känner såhär när hjärtat kommer hem utan att vi kan ha en mysig fredagskväll tillsammans och hitta på något roligt (:

Ser erkligen fram emot denna helg ändå. Imorgon ska jag på en spa dag med min mor och systrami. Det har jag verkligen sett fram emot väldigt länge och det ska bli otroligt skönt !!! Jag hoppas att massagen kommer göra att min kropp mår lite bättre än vad den gjort på sista tiden. Sedan får vi se vad jag ska hitta på lördagen. Allt hänger ju på när vi är klara och om sambon har kommit hem från släktträffen eller om den fortfarande är igång så man kanske kan få åka dit efter spa´t.

På söndagen sedan är det julbord på gondelen med sambons familj som gäller. På gondolen. Det ska bli så otroligt trevligt och även fast jag nu ätit julbord 2ggr så ska det bli gott en gång till :) Sedan ska man väl bara komma på vad man ska ha på sig till den dagen/kvällen. Men det löser sig nog efter några ombyten på morgonen. Att det alltid ska vara så svårt att komma fram till vad man ska ha på sig :P

Nä, nu funderar jag på att slå in lite flera julklappar :) innan han kommer hem och "stör".
Lunchen idag bestod av spagetti, mozarella, tomater, rödlök och kött från gårdagens middag !!! Super gott.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR