Fredagsmys !

Åh vilken härlig fredagsmorgon !
Sitter här i soffan med en kopp kaffe i handen och tittar efter mycket om och men på min älskade criminal minds serie (: Det kan inte bli en bättre morgon. Sedan är det dags att verkligen göra lite roligheter och mindre roligare saker men ändå...
Idag ska jag tjuvstarta på mitt och johannas julbak. Eller det känns fel att säga tjuvstarta när det är 8dagar kvar till julafton och förra året hade vi redan bakat vid denna tid :P Men idag ska det bakas lite godsaker för och till både ikväll o julafton !

Undra vad man kan baka med 900g choklad, 200g vit choklad, 2g saffran, kesella, en massa nötter, marshmallows, dumle och marianne godis (: Hehe gissa på så får ni se senare vad jag har hittat på med allt detta och lite annat som finns i skafferiet här hemma !






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR