Fantastisk helg !

Har verkligen haft en riktigt riktigt toppen helg.
I fredags hade vi en mys kväll jag och sambon. Under lördagen blev det spa, stan och middag med käraste mamsen ! Det var verkligen gudomligt skönt att få en massage kan jag bertta för er. Man ville verkligen inte att den skulle ta slut. Bada bastu och bada i jacuzzi var så otroligt skönt. Varmt och mysigt. Det var ett fint litet och mysigt spa och vi alla tre njöt nog riktigt mycket. Det ä synd att man inte gör det lite oftare för sig själv och sin kropp. Men nu vet jag vad jag vill ha i födelsedagspresent iaf :) Det blev sedan en lång och rolig tur ute på staden och vi hittade lite av det vi var ute efter. Vi hittade sedan en liten mysig tapas restaurang när vi skulle dra oss emåt så den gled vi in på och åt riktigt god tapas med tillhörande gott vin :) Efter det så möte jag up sambon och en vän på den lokala pizzerian för en öl innan det var dags flr mig och sambon att hamna på de andra lokala ölhaket och få sig två glas vin innan det var dags att röra sig hemåt.

Idag söndag var det julbord på gondolen som stod på schemat. Men innan det hände ju dock en olycka.... Vi hade en översvämning i badrummet eter att vi badat. Det var ju lagom roligt och nu har vi blöta handdukar, tvättkasse och kläder som låg på golvet..
Men men åter till julbordet ! Det var så otroligt jävla god mat och nu sitter vi här väldigt mätta och belåtna :) Det var riktigt mysigt ! Var flera flera år sedan jag var på gondolen så bara det var trevligt att vara där igen. Sedan att det var med sambons familj var bara trevligare. Men fasiken vilket julbord.... Åh det fanns så mkt gott. Och så mycket... Alla röror, sillen, potatisen och inte minst laxen, skinkan och dessert bordet !!!!!
Synd att man inte gör sådant här lite oftare. Kanske borde boka bord till nästa år med min mor och far :) Men det får vi ta om ett år !

Nu ska jag bara sitta här och göra absolut ingenting !!!!
Jag tackar alla som gjorde denna helg väldigt väldigt bra. Speciellt tack till mamma för en fantastisk dag på stan och en mysig middag. Det hoppas jag vi gör snart igen (:

...over and out...





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR