En tyst vecka.

Som rubriker säger så har det verkligen varit en tyst vecka här på sidan. Men jag har haft så mycket för mig och i huvudet att det inte blivit något skrivandes...
Men det har som alltid ändå hänt en hel del under denna vecka och vi får väl börja från början.

Måndag. Då var jag på en förläsning mellan 09-16 i huddinge om autism. Det var en otroligt givande och rolig föreläsning. Det var bara jobbigt att sitta stilla så länge men det gick. Då var jag även över på banken och fixade med alla mina papper eftersom jag vart utsatt för internetbedrägeri fredagen den 25nov. Så jävla arg och upprörd jag blev. Men det löser sig sa dom på banken och det var väl bara att gilla läget tänkte jag.
Sedan blev det att drekt ta si så fort jag kunde till jobbet då jag skulle jobba natt. Sambon hämtade mig från stationen och jag fick hämta varmare kläder då jag frös arslet av mig. Bokstavligttalat. Sedan vart det en lugn och rolig kväll på jobbet !

Tisdagen började med jobb mellan 05:30 till 10:00. Sedan vandrade jag hem och tänkte försökta sova lite. Väl innanför dörren och bland det första jag ser är en buketblommor från sambon. Jag blev så otroligt otroligt glad och lycklig av att komma hemma denna dag. Dom varverkligen jätte jätte fina. Även ett kort hade han gjort och skrivit ut. Min älskade. Sedan la jag mig för att sova. Men icke icke. Det gick verkligen inte så jag satte mig att börja rita lite kök i 3d. Det är ju så att stambytet som börjar nu snart kommer bara göras i badrummet och inte i köket som det verkade som förut. Så nu kommer vi få göra om köket själva istället ! Även lite privata filmer och lite andra paket med julklappa hittade även hit under dagen och jag blev så glad av alla paket :P
Blev några förslag och när sambon sedan kom hem lagade jag middag och han tittade på föslagen och vi gjorde lite ändringar och lekte lite mera i programet. Sedan gick vi på möte inför stambytet...

Onsdagen var det jobb för min del men min kropp var inte så glad över detta då jag kände mig helt förstörd och mådde verkligen inte bra. Men jag bet ihop. När jag sedan kom hem så blev det att rita mera kök och det gjorde vi även under kvällen och kom på vilken lösning vi nog kommer att använda nä vi till sommaren kanske kanfå göra om köket också ! :) Det ska faktiskt bli roligt att få göra om och fräscha upp lite. Även fast det kanske inte gynnar oss så länge, beroende på bostadsmarknaden men iaf ! Sedan satte vi oss i soffan och spelade tv spel innan det blev sängen.

Torsdagen började med att jag hämtade ut mitt nya bankomatkort nere i centrum och även köpte med mig lite julblommor och mossa hem. Sedan blev det till att göra vattenbad till alla nya och gamla blommor. Jag diskade även ur min stora glasvas så den var ren. Några blommor ute fick även hamna i jorden. Sent om sides jag vet men ändå. Sedan blev det till att plocka och diska upp lite i köket för att sedan stäla mig och baka en pizza deg. Åh det blev verkligen en god pizza även denna gång ! :) Sedan gjorde jag iordning min lilla anordning med mossa och amaryllis blomman och jag blev verkligen jätte nöjd !!! Sedan satte vi oss och kollade på film hela kvällen även fast vi sa att det skulle vara städkväll men näää film är ju roligare (:

Idag har jag än så länge kanske inte gjort så jätte mycket. Ätit frukost, plockat lite i köket och sedan satte jag mig ned och började slå in julklapparna :) Dock har vi ingen tejp så lite maskeringstejp fick vara min räddare i nöden ! Men nu är nästan inslagspappret slut så det får bli at köpa nytt, fixa etiketter och snören till allt innan jag fortsätter. Jag skulle ju jobba idag men eftersom kroppen inte mår bra alls så blir jag hema och peppar peppar på att jag kan jobba på söndag. Vill ju inte vara borta onödigt länge.
Nu är det även dags för lite lunch... pizza lunch :)


Blommorna jag fick av sambon                         Min lilla amaryllis                                             Julstjärnor 2st


Glittrande blomma i köket             Julklappar :)

{Klick Klick }
Bilderna är tagna med Nikon D40 & Galaxy SII







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR