städning och musik !

Då sitter man här ensam på lunchkvisten (!) och funderar på vad man ska ha på sig och hu man ska ta sig till jobbet senare i eftermiddag..
Sambon har nyligen blivit hämtad för att åka iväg på firman årliga sommar (?) fest. Vet inte riktigt vad dom ska hitta på men jag hoppas verkligen att dom får en riktigt bra kväll och att vädret kanske vänder till det bättre under dagen. Det har spelats musik på högvolym innan han försvann och nu ekar det tyst i hela lägenheten, kanske borde sätta på musiken igen för att inte känna mig allt för ensam :P

För min del är det jobb jobb jobb :) Kommer nog bli bra det också !
Duschen är avklarad, skafferiet är städat :), badrumsskåpet är också städat, köket är nästan tokrent och jag vet inte alls vad jag nu ska hitta på tills jag börjar om drygt 4timmar. Blir nog lite mer städning, hehe (:
Så på med musiken och röj helena, röj !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR