Sorry.

Jag vet att uppdateringen har varit riktigt urusel på sista tiden. Jag har bara inte orkat att logga in och skriva något i stil med; jag är trött, jag jobbar eller jag har inte tid :)
Jag har jobbat hela denna helg och det har tagit på krafterna kan jag ju berätta för er, lördag & söndag var det jobb 08-20 och igår 12-21. Så jag har mer eller mindre kommit hem somnat och upp igen ! Men ibland kan det vara så här och det är okej (:

Nu känner jag mig iaf nästan på topp efter att jag verkligen har fått sova ut. Tackar sambon för en riktigt tyst morgon, kommer knappt igår när han var uppe och gjorde sig klar för jobb. bara att jag vaknade till en väldigt stark lampa, och att vi sa hej då. Men resten är som en dimma och jag somnade fort igen :)

Var inne på lite olika bloggar som alltid innan jag själv loggar in på mig och sätter mig ner och skriver. Jag hittade lite roliga och fina inredningsbilder och som alltid önskar jag att jag kunde göra så hemma :) Men något som jag kommer göra är att fixa mina olika oljor o fina flaskor. Jag har velat göra detta länge och nu är det dags :) ett plus är att vi redan har flaskor som jag vill använda så nu är det pyssel här hemma senare. Resultatet får ni se senare, då det även kommer bli lite smaksatta oljor =)
Måste bara träna lite på hanstilen så det blir snyggt skrivet på etiketterna :P

Jag hittade den här fina bilden hos Trendenser. Hon fann denna bild i Westerlund Frölings register. Styling signerad Göteborgstjejen Mari Holm

 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR