sömnlös i sthlm. . . .

Jag vet inte hur länge jag har försökt sova nu, koppla av och även lyssnat klart på ljudboken... men jag kan verkligen inte somna. Jag bara vrider och vänder på mig. Hör hur käraste sambon sover gott och andas tungt. Men icke att det går för mig !

Jag vet inte alls vad det kan vara denna natt, jag funderar inget, jag har inte ont längre i kroppen...tror jag iaf... jag är inet hungrig eller något av alla andra förklaringar från tidigare nätter då jag inte sover. Men snart ger jag upp. Det finna inte heller något på tv som kan göra mig trött, läsa en bok funkar inte längre och jag håller på att bli galen !!!!
Hade inte klockan varit för mycket hade jag kastat mig över sömntabletterna och krypit ner tätt intill sambon, men gör jag det nu kommer jag inte komma upp och iväg till jobbet imorgon och då blir det jobbigt.

Jag hoppas verkligen att det blir några timmars sömn inatt iaf så jag orkar med en utgång med middag och allt imorgon. Så vi håller tummarna på sömn, att dagen går fort och att jag mår betydligt bättre än jag gjort idag. För mår jag inte bättre kommer jag nog vara så illa tvungen att tacka nej i sista sekund IGEN för en utgång med denna tjej... inte alls kul..

Hoppas ni alla sover gott iaf !!
Natti på er :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR