sjuk.

Då har man gått och blivit sjuk sedan jobbpasset igår...
Jag visste verkligen att det var något som var på g i kroppen men jag ignorerade detsom alltid ! Så efter lunch igår på jobbet så började jag känna att min kropp liksom inte riktigt orkade med, tandköttet började göra ont ch svullna upp igen och min alvedon var påväg ur min kropp. När jag sedan slutade vid tre så konstaterade vi att jag hade fått feber och jag kunde inte öppna käkarna något speciellt. Och jag frös något så otroligt.

När jag kom hem var det bara att gilla läget med nästan 39graders feber och att tanden gjorde svin ont. Efter några försök fick jag ned min alvedon och sedan la jag mig i soffan och sedan låg jag där hela kvällen. Jag fick dock i mig riktigt mat medans jag kunde öppna käkarna något (tackar alvedon det för det).

Har lekt "tandläkare" igår framför spegeln och nu äntligen är tandköttsfickan mindre än tidigare, visdomstanden är mer eller mindre färdig med sin reda uppåt. Men det återstår nog några dagar till eller veckor innan den verkligen kommit upp och "fickan" är borta helt och jag slipper detta skit...
Feber har jag fortfarande men alvedonen är min bästa vän idag och ja kommer verkligen att umgås med honom idag så snart kaske kroppen äntligen vill hänga med huvudet och inte kännas så tung, seg och förjävlig !!!!


Jag hatar verkligen att vara sjuk. Det är det värsta som finns, man kan ju knappt göa något och man blir otroligt rastlös även fast man bara ligger stil och måste göra det ! Snart ä vi på benen igen ska ni se :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR