regn och halsont.

Måste bara få klaga eftersom jag fortfarande inte mår bra. Eller så har jg blivit sämre igen, vem vet.
Men fan va ont det gör i halsen. Den vill inte alls och känns svullen. Även sambon har haft poblem i några dagar nu och antagligen kommer det därifrån.

Och det hade väl varit helt okej om inte detta jävla skit regn var här igen också. Himmlen har verkligen öppnat sig här och det bara öser ner. Kul, lilla helena ska gå till jobbet idag... tror inte det va, kommer fan unna mig att ta bussen så jag slipper skiten. Fy fan va jag hatar REGN...
Så här sitter jag nu, upp krypen i soffan, myskläder + morgonrock + filt med en kopp te och bara ser hur det öser ner. Det knyter sig lite i magen när jag tänker på att jag ska jobba idag.

Nej nu ska jag sluta klaga och göra sidan min mer tråkig än den behöver vara.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR