Inte nu igen...

Jag tror bestämmt att det är dags att återigen beställa hem en ny ac adapter till min kära dator... Eller så kanske man ska vänta någon månad till, så dessa två sista lönerna också kommer för att sedan gå och köpa en ny dumburk. Hmmm, tror bestämmt det kanske är bättre !!
Men jag blir så irriterad över att datorn helt plötsligt bara stänger av sig själv eftersom den inte laddar som den ska bara för att skit sladden sitter på sidan, vilket betyder att när jag inte har den rakt upp och ner på ett bord så böjs den och nu är det återigen glapp i skiten...... -arg- men jag har ju bara mig själv att skylla :)

Men vilken dator ska man då införskaffa sig ?!?!?!?! Skulle ju vilja ha en MacBook Pro men jag vet inte. . . . Har ni några bra tips? Vad använder ni? :) Hehe, kul att jag frågar mina få läsare om sånt som jag vet sedan tidigare att jag inte får svar på. Ja ja.

Undra om man ska ta och pallra sig iväg till jobbet snart da. Tänker ju inte cykla idag.. Börjar verkligen verkligen hata min cykel nu. Fan jag är ju en trafikfara så fort jag sätter mig på den. Plus att mitt knä snart kommer mörda mig istället för att tacka mig när jag försöker bygga upp det. Det är ju var och varannan dag som dessa bilar och jag verkar dras till varandra och en vacker dag smäller det säkert (: Så kanske dags att börja gå igen så denna dag inte kommer allt för tidigt . .
Och som vanligt så babblar jag bara på och klockan springer iväg för mig, så nu ska jag dricka upp mitt sista kaffe, på med skorna, väskan över axeln och bege mig ut på promenaden som kommer leda mig direkt till jobbets kaffemaskin för att sedan starta dagens jobb uppgifter :)

Hoppas ni alla får en toppen dag vad ni nu än ska göra och jag önskar även mig själv det ! ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR