Flyttgubbe och shopping !

Det känns lite i kroppen idag att man hoppade upp och ner på en pall halva dagen :)
Men det var roligt att åka över till Alex och Lindas nya lägenhet och få hjälpa dom med att flytta. Åh så fint dom kommer få det när det verkligen blir deras hem !
Jag tror dom kommer trivas riktigt mycket och bra. Jag fick då även chansen att gosa och krama lilla Leah lite. Åh det var så mysigt så. Tills hon började gråta såklart (: Då fick hon krypa upp i mammas famn och jag hjälpte till att sätta ihop den nya sängen istället. Sedan blev det pizza på golvet, min rann det dock väldigt mycket fett av eftersom deras bea sås hade skurit sig och det var mindre gott. . .
Sedan blev det lite tjej mys med läsk, skit snack, gråtande bebis och lite chips :) Det vart en riktigt riktigt toppen dag och kväll och när jag kom hem blev det lite prat och mys med hjärtat innan jag somnade och sov ritkigt gott.


Idag har det varit jobb jobb jobb jobb som stått på schemat. Även får lite nya pass och blivit av med ett (: Det fanns även lite tid för shopping idag och det blev lite smått och gott. Hittade äntligen mitt handrivjärn som jag letat så efter och som all min vitlök nu ska akta sig för... Hittade även igen plåtlådan som var lte rolig och som fick tankarna att gå till sambon så idag köpte jag den ! Tycker den verkligen passar honom ! :P

 

























Lilla Leah & jag (:





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR