Avundsjuk . . . !

På Per Morberg av alla människor !!!
Jag skulle verkligen vilja ha ett sådant stekbord i min framtida trädgård som han har i sin trädgård.. Jag tycker verkligen att det är helt underbart att laga mat på en sådan. Plus att det känns som att man kan vara delaktig på ett helt annat sätt under tex en middag om alla kan stå vid bordet, ta ett glas vin eller en riktigt kall öl och man känner alla underbara dofter från maten som man sedan sätter sig ner och njuter av !!!

Åh jag vill verkligen ha ett sånt. Sambon bara skakar på huvudet när jag nämner det VARJE gång vi tittar på "Vad blir det för mat" och han står vid stekbordet... Men om jag en vacker dag ska köpa, få eller bygga detta stekbord så kanske jag och sambon borde skaffa en större tomt så att det verkligen får plats. Och det kommer bli den dagen vi köper ett hus eller våran framtida villa. Sedan skulle jag även vilja ha mitt dröm köket, vilket säkert kommer att kosta oss multum om jag känner mig själv rätt (:
Det måste ju vara ett stort öppet kök som man verkligen vill umgås i. Med en bar del, en köksö där själva spisen ska stå och spisen, åh självklart ska det vara en kombinerad spis med både häll och gasplattor. Sedan även kanske en lite mindre köksö.. Det måste även vara riktigt fina bänkskivor, stora ytor att arbeta på och gärna i sten eller en fin betongskiva. I matdelen skulle det inte sitta fel att kunna ha en eldstad också ! Ja ni märker ju själva att mitt kök verkligen kommer att kosta en hel del. Så det är väl bara att börja spara så jag en dag kan få det :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR