Äntligen händer det lite. . .

Nu har det äntligen kickat igång riktigt i våra odlingar här hemma (:
Snart kommer det bli mera mat med våra egna körsbärstomater och chilifrukter !!! Muma..

Det är roligt att odla själv och få se resultaten och jag hoppas att det kommer gå bra om inte mycket bättre nästa sommar då det kommer bli mycket mycket mera odlingar här hemma.


Antagligen sitter jag på jobbet just nu (kanske står också) och har händerna fulla med arbete. Känns som att det kommer bli en lång kväll på jobbet då jag var uppe strax efter att sambon gick hemifrån vid 05:40. Men då kommer jag verkligen stupa i säng ikväll så jag orkar med långpasset imorgon... Så det kommer säkert inget mera inlägg förenes på söndag. Om jag ens kommer upp ur sängen :)

Hoppas ni får en bra fredag, kväll och helg !





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR