Vååår & maginfluensa!!

Nu är det fan äntligen vår.
Termometern visade runt 23grader idag och solen lyser på en klarblå molnfri himmel. Det, det är fan underbart. Äntligen är den hemska, långa och kalla vintern borta och jag kan börja njuta av solen och allt som har med våren att göra igen. Åh nu är jag lycklig. Det är detta som gör allt så bra och positivt i vardagen.

Att få sitta ute i solen med en riktigt god kopp kaffe och bara njuta är det bästa på våren. Det blir bara bättre om man har sällskap av underbara vänner. Vår promenader kommer det bli många av nu om solen håller sig framme under veckan som kommer (: Det ska bli grymt !!!
Och jag har fått riktigt riktigt fina vår blommor av mamma i veckan så dom står och njuter i fönstret av solen och piggar upp mig med deras fina gula färg ! Tack mamma !!!!!

Sambon har dock fått maginfluensa och är riktigt dålig just nu. Plus att han fortfarande har en stor förkylning i kroppen. Det är inte alls kul att se honom så utslagen som han varit hela dagen idag. Så han fick stanna hem från kryssningen med jobbet ikväll, så nu är han under mina beskyddande vingar och får inte göra mycket. Så min stillsamma kväll hemma med egen mys blir till att ändå vara lite ego och ha mina stunder fast att jag ser efter honom och städar och plockar här hemma. Jag tror dock att jag kommer ha det bra ikväll ändå :)
Febern verkar ha lagt sig lite för honom men den finns där och gör att man mår sämre och fryser till och från. Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska göra för att få honom bättre men det är ju dom små sakerna som räknas. eller hur :P
Så han kommer få en tomatsoppa för att han iaf ska få lite mat i magen. Själv ska jag göra en riktigt god ceasar sallad med lite extra mozzarella ost och körsbärs tomater i, ska bli (och var) super duper gott ! Nu film :)



mmjt © Hobbyfotograf

svar: hur jag mår? skit helt enkelt! jag har mått dåligt i över 10 år så....


Blogg: http://mmjt.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR