Ryck...

Har man tråkigt så har man :)

Gått och små stört mig på hur hemmet ser ut men inte orkat göra något åt saken, men idag så rann bägaren över ! Då jag hade ut mjölk på golvet i köket så slutade det med att jag i skrivande stund håller på med en tok städning av hela lägenheten. Musiken är på hög volym, vårvärmen (15.6)?! går genom hela lägenheten och snart kommer även solens sköna strålar att ha letat sig fram till uteplatsen. Då hoppas jag att jag sitter där med en kopp kaffe och varvar ner innan jag måste göra mig iordning.

Ikväll är det middag hos min familj som gäller för oss, och har vi varit snälla kanske påskharren varit där ute och lämnat något till oss :P Men nu ska jag fortsätta städa och skrura golvet i köket och allt (:
Hoppas ni haft och har en bra dag !!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




xoxo