Praktik och jobb

Åh det känns så otroligt bra att det äntligen går min väg.
Nu är det bestämt att jag ska göra min praktik på st. görans sjukhus. Det ska bli så otroligt spännande och roligt. Jag hoppas verkligen att jag kommer lära mig mycket och att det ger en bra erfarenhet.
Under mötet idag har jag även från om någon månad ett jobb över sommaren och sedan framåt, vilket ger mig otroligt mycket pepp att nu bli klar med skolan snabbt men ändå med riktigt bra betyg :)

Jag ser fram emot att jobba på detta boende. Min förra praktikplats och jag trivdes så otroligt bra och all personal och boende var så otroligt snälla och mysiga att vara med under dagarna/kvällarna. Så jag är jätte glad att dom kände att jag skulle få bli en av dom och att dom vill ha mig där som personal. Detta kommer bli en otroligt bra sommar känner jag redan !

Så nu blir det lite lunch, lite kaffe och sedan blir det plugg och innan hjärtat kommer hem så tänkte jag städa lite så det är fint hemma så vi kan ha en underbar kväll innan han åker !
Kommer sakna honom så enormt mycket ♥


© mmjt

svar: jo, jag ville bara svara på det och ge igen :P

hoppas jag med, vem vill gå runt utan pengar på sommaren? :O


Blogg: http://mmjt.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR