kaffeberoende och plugg

Beroende så det bubblar om det. Det är vad jag är.
Min drog är kaffe. Den enda drogen som jag knappt verkar klara mig utan. Jag mår så dåligt av att inte få dricka kaffe på morgonen, på dagen och på kvällen. Så när kaffet uteblir kan jag bli hemskt grinig (det vet jag), få ont i huvudet och kroppen och bli otroligt seg hela jag. Så när mjölken (som man självklart ska ha i kaffe) är slut här hemma så vet jag inte vad jag ska ta mig till. Man är ju för lat för att gå och handla ny och dagen känns bara hemsk. Då har jag för vana att skipa mjölken, dricka det svart och sedan svära för mig hela vägen till affären hur hemskt kaffet är utan mjölk i. Det är egentligen löjligt hur man kan bli beroende av något som jag kommer ihåg att jag avskyde när jag var yngre. Jag kunde inte förstå hur folk kunde dricka kaffe varje dag och bara lukten gjorde mig äcklad och illamående. Nu kan jag verkligen inte leva utan det !!!

Nu är det verkligen dags att plugga så det skriker om det.
Praktiken börjar snart, vilket ska bli så otroligt roligt och jag ser verkligen fram emot det otroligt mycket. Åh det är så skönt att det äntligen är över med allt krångel och fel information. MEN jag ska dubbelkolla allt på skolan imorgon men det ser nu genast mycket  ljusare ut än det gjorde för 2timmar sedan :) Och därmed tror jag inte att jag kommer ha så mycket tid för annat om jag inte lägger på ett kol angåendet plugget. Det kanske är dumt att säga att jag kommer hinna bli klar med allt på dessa 4dagar innan praktiken börjar, men det är iaf en bra start (:

Det är dock inte mycket kvar att göra i skolan, eller ja, allting är relativt. Det hänger bara på hur man ser på det. Det är 4uppgifter, ett projektarbete och praktiken. En upp är redan klar, en till har jag börjat på och projektarbetet har jag redan startat. Så det känns ändå bra att jag på 43dagar&kvällar ska klarar av allt detta med bravur ! :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR