nervös...

Jag har som en klump i magen nu.
Det är bara 2timmar och 17minuter kvar tills jag ska ner till gamla praktiken och ha ett möte. Det ska bli roligt att komma tillbaka igen, inte för att någon boende är hemma den tiden men iaf :)
Och jag vet inte alls vad jag ska ha på mig, ha med mig eller så.. dock kommer det ju alltid bli bra i sista sekunden men ändå.. Jag hoppas att jag inte kommer försent också, det skulle inte vara bra för mig, hehe.
Men jag får väl gå lite snabbare idag än vad jag brukade göra när jag gick dit förra sommaren. Fan jag ska vara glad att det inte regnar än iaf, kanske smart att ta med busskortet så jag iaf kan ta den några hållplatser om det nu vill börja regna under mötet.

ÅH jag är så nervös, men det kommer ju gå skit bra, det vet jag redan nu :p
Nä, frukosten är avklarad, diskmaskinen är på full fart, duschat har jag gjort, kaffet sprider värme i magtrakten....vad gör jag nu da ? jo, blir plugg en timme och sen blir det att fixa till sig lite. Lovely !


© mmjt

svar: ja, det är skit tråkigt :( tack, det hoppas jag med, iaf ett sommarjobb nu till en början!



jag tog inte åt mig så mycket, kände bara att jag ville ge ett svar på tal bara, det är lugnt (y)


Blogg: http://mmjt.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR