lördag

Det blev en riktigt riktigt bra lördag med johanna, då det bara blev vi två i sista minuten.
Efter att jag kom hem från mina föräldrar blev det till att kasta mig i en dusch, dammsuga golvet (som nu ändå ser hemskt och ostädat ut) och förberede maten.
Efter att jag fick någon timme för mig själv så kom johanna över och vi satte oss ner över lite kaffe och bara pratade otroligt mycket skit.

Vi hamnade i soffan och började kolla på gossip girl som min karl så snällt ornad åt oss, iaf det två första säsongerna. Det är en helt jävla otrolig serie och nu älskar jag den igen (då jag förut bara sett avsnitt här och där) och den här gången känns det som att ajg inte vill eller kan sluta titta.
Även serien nu blivit min och johannas grej, så vi kommer nog att ha flera otroliga kvällar som denna. Det var verkligen otroligt roligt och jag har intr skrattat så länge och så mycket på flera månader och jag är glad att jag har henne vid min sida och att hon är en så otroligt bra vän.
Åh jag tror det var länge sedan jag även gillade min mat så mycket som igår och vi åt och åt och åt men det verkade som att maten aldrig tog slut. De vitlöks och chili frästa räkorna var otroligt goda, sparrisen men skinka passade även otroligt bra in. Potatisen blev riktigt bra kokt denna gång och det var gott att doppa dom i aiolin, det var bara synd att aiolin faktiskt inte var jätte god, jag har ätit godare men det funkade och smakade bra ändå. Min kyckling med citron, vitlök, chili och fetaost blev helt gudomlig och den var verkligen lyckad. Då jag gjorde väldigt mycket kärlek så har jag nu två matlådor med god kyckling, får bara se vad jag kan hitta på att laga till kycklingen (: Men åh maten var riktigt god och vinet som johanna hade köpt passade rätterna otroligt bra.

Att även denna kväll slutade med att klockan sprang iväg (fredagen med mor var lovely att få träffas och prata skit fram till 03 med vin och skratt) och helt plötsligt passerat både 03, 04 och närmade sig 04:30 tog vi inte riktigt till oss förens det var för sent. Sedan blev det bäddning i soffan då jag fick gäst för natten och efter det kröp jag ner i den ensamma sängen som skrikit efter mig i timmar.

Vaknade och mådde väl inte på topp men det blev en skön morgon med kaffe, prat och skratt. Vi kollade på något avsnitt till av serien och gjorde sedan goda mackor och låg i varsin del av soffan och bara pratade.
Nu efter att hon försvann hemåt så har jag städat och bara varit här hemma. Det har faktsikt varit skönt att få vara ensam här hemma. Vi får hoppas det blir så snart igen ;)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR