illamåendet.

Önskar att det fanns ett piller mot detta skit som hela tiden kommer och knockar mig. Fan va skönt det skulle vara. Så den som ordnar ett piller som gör att mitt illamånende och kräkningarna och magsmärtan försvinner och aldrig aldrig mera kommer tillbaka kan få allt jag äger och har.

Men jag måste ju tacka sambon för att hur trött och bakis han än är efter denna helg med firman och fester så har han tagit hand om mig på sitt sätt när han kom hem och sedan dess har han bara varit riktigt mysig. Fast nu ligger vi här i soffan efter middagen och båda mår dåligt. Detta kommer nog inte bli en rolig eller lång kväll. Känner jag mig själv och honom rätt kommer vi nog krypa ner i sängen innan 8.
Men som sagt... kom på ett piller och få ut det i affärerna eller iaf till mig så får ni allt om jag bara slipper denna hemska jävla skit från och med nu !!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR