Grillning & valpar.

Ikväll blir det nog en bra kväll.
Lite vänner kommer över om några timmar för lite snack, skratt, öl och grillning. Det kommer bli tok bra. Om vi nu bara får plats alla ute men finns det hjärterum finns det stjärterum :)
Ölen och vinet ligger sedan onsdagskväll på kylning, köttet ligger sedan igår i marinaden och gottar sig och resten måste dock inhandlas under dagen men det fixar sig. Sedan är det lite plock som skall fixas i vardagsrummet och köket innan alla kommer och sen är kvällen våran !!!

Bara hoppas att grannarna inte är hemma så vi kan få toka loss lite och bara njuta av att våren är här och av varandras sällskap hela natten lång (: Så nu sitter vi i soffan och dricker kaffe och jag njuter av lugnet före stormen då all mat ska fixas och det ska dukas och det fixas och ja ni vet allt det där :p

Under middagen igår så berättade mina föräldrar att dom under morgonen och hela dagen idag ska åka fram och tillbaka till blekinge. Det tog mig och min syster inte många ekunder att förstå att nu har dom bestämt sig för att skaffa en till hund. Denna gång blir det en Parson russell terrier. Jag är så avundsjuka på dom men jag kommer nog åka över innan helgens slut för att mysa och gosa lite med den om den följer med hem idag !!!! Dock kunde dom inte bestämma sig om dom ville ha en tjej eller kille denna gång. Så vi får se vad dom väljer. Åh jag vill också ha en liten vovve men det får allt vänta tills efter renoveringen av lägenheten och då vi kanske köper hus istället, men den dagen kommer säkert :) Så jag tänker på föräldrarna idag och hoppas på en liten vovve för dom !!! Det står iaf nu innan dom kommer ner mellan dessa två, men allt kan hända :P


Fiona vs Freddy



Vad ska folket göra under långfredagen ?!

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR