Fy fan......

Det är för fan äckligt. Usch jag vill inte se mera...!
Det här med helkropps speglar, vad ska det vara bra för egentligen?
Är hos föräldrarna i huset och min systers gamla flickrum. Hennes säng är ju skönare nu när min saknar bäddmadrass så blev att spendera nätten här. Och hennes gamla garderob med helkropps spegel fick mig fan att stanna till, tappa både andan och hakan och spärra upp ögonen tills jag trodde dom som lämna sina hålor.

Vad i helvete är det där utbrister jag tyst för mig själv... Vad i helvete hände ?!
Som ni förstår så syftade jag såklart på hela mina kropp. Det är fan inte igår jag såg mig själv i en helkropps spegel och nu när jag gjort det....... HATAR jag det jag ser.
Nu tänker ni säkert också på att jag har skrivit att jag tränat flera gånger och så, men visst, jag tränar när jag är på gymmet och då tränar jag verkligen. Men det här med att ta sig till gymmet, att verkligen vara där flera gånger i veckan och verkligen känna glädje för det..det händer inte och jag är svin dålig på att vara där fast jag (tydligen) behöver det mer än något annat på denna jord just nu !

Hur kunde jag ens låta detta ske ????!
Nej usch och fy vad jag hatar det som nu tittar tillbaka på mig i spegeln. Vad ser karln i mig just nu, visst, självklart älskar han mig för den jag är, men HALLÅ ?! Nej usch och fy säger jag bara. Usch och fy !!!!
Kanske dags att ställa in huvudet äch hjärnan min på att jag gillar att träna, det är kul, jag mår bra och sedan kanske allt bara flyter på. Kanske att "det" som tittar tillbaka på en en sak är en bättre bild. Nej nu blev jag otroligt nere och tänker inte låta detta fortskrida längre. Nu ska det fasiken bli ändring på saker o ting och det börjar snabbare än kvickt......

Usch och fy. tvi dig kroppen. tvi.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR