Fantastiska Freja.

Var över hos föräldrarna igår med sambon.
Åh den lilla otroliga valpen fick mitt hjärta att smällta totalt. Hon var verkligen så otroligt fin och lite och bara helt jävla underbar. Han låg mest och mös när vi kom men efter att vi jagade upp henne lite så lekte hon med mammas blommor, leksakerna och på mina vrister. Hon verkligen attackerade dom, och mammas för den delen. Men hon är ju så söt så man vill inte riktigt skälla på henne men till slut fick man ju göra det då hon bet allt hårdare.

Att bara ha henne i knät gjorde att jag nu verkligen vill ha en egen liten valp här hemma, men det får vänta tills tiden finns så den inte bara blir instängd här och vi inte hinner med honom/henne. Så under tiden lovade mamma mig att under sommaren nu när dom är hemma och jag är ledig så ska vi få passa henne och ha henne här hemma. Det ser jag verkligen fram emot. En hel dag med vännerna i solen vid poolen och lilla söta freja som vårat sällskap, det kommer bli en fantastisk sommar :) Åh vad jag längtar till sommaren, det ska bli helt underbart att bara få ligga på gräset vid poolen eller på klippan vid vattnet. Dom dagarna jag inte jobbar det vill säga :P
Men åter till dagens uppgifter, här kommer några bilder från gårdagens lekdejt med Freja !

-för större bilder så klickar vi självklart på bilderna-





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR