Ett år går snabbt...

Ett år kan verkligen gå otroligt snabbt när det är ett av de bästa.
Det var inte igår som jag kände allt som jag känner idag, som jag känner för dig!
Inga ord eller handlingar kan förklara eller visa hur mycket jag tycker om dig eller hur glad jag är att jag har dig i mitt liv. Du ger mig så otroligt mycket varje dag och ett tack kommer aldrig räcka för allt men det är en början; Tack babe !

Jag kommer ihåg dagen vi träffades första gången och de första gångerna efter det. Hur fjärillarna i magen flög runt som att hela havet stormade. Mina ögon kunde inte sluta titta på dig och du gjorde mig knäsvag. Att våra vänner tyckte vi skulle ses var nog ett otroligt bra beslut och jag kan nog inte tacka speciellt henne enough för att hon introducerade oss för varandra.

Det finns mycket man kan säga och det är säkert många klyschor i många ögons, så jag säger dom inte här... Men ett år har gått fort och det har varit ett roligt, bra och fantastisk år och jag hoppas på flera tillsammans med dig vid min sida.

Jag älskar dig Joakim !



Pinkpiercing - photos by me ♥

svar: hemma så styrketränar jag armar, ben, mage, rygg och rumpa :)


Blogg: http://photosbypinkpiercing.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR