Dagens planer.

Resan fram och tillbaka till ks gick väl smidigt och snabbt. Läkarbesöken tog väl ca 3minuter då jag bara lämnade ett blodprov och sedan fick jag gå igen. Så då blev det en frukost och latte från deras cafeteria. En riktigt stor och god salami och brieost. Så sjukt gott.

När jag kom hem för drygt 1½timme sedan blev det att bara ta några minuter för mig själv i soffan innan jag började att fixa lite i köket. Det var rätt tråkigt och inte speciellt mycket att göra. Medans jag tog en cig började jag att bara sopa lite på altanen, det skulle jag inte gjort :) Nu har jag tog städat halva altanen och gjort iordning hamoken och ställt alla krukor och sånt åter på sina platser. Allt skräp ligger nu på andra halvan av altanen och halvt i en sopsäck. Nu när jag vilat mig lite :p så kommer jag strax att fortsätta städningen. Kommer bli så fint innan sambon kommer hem... hoppas han blir nöjd och glad :) Bara solen och vår värmen som saknas, men den kommer kanske fram lite sen.

Tanken var att jag bara skulle små städa lite inne idag då jag ska träna klockan 15 och sedan åker vi och stor handlar. Jag hoppas dock att jag får lite gjort inne också då det ser rätt halv rörigt och så ut här hemma för stunden och det är ju ändå en lång helg som kommer nu och förhoppningsvis blir det fint väder, klättring, grillning med vänner och lite sånt och då kan vi inte ha tvätt som hänger på ställningen i vardagsrummet och ett litet diskberg och ostädat sovrum inte. icke. Men men.
Ska dock bli skönt att få träna lite idag och även träffa johanna och prata lite. Så jag småbörjar väl träningen och fortsätter med altanen nu så hörs vi senare :)

xoxo


becca a

fin blogg! :)


Blogg: http://thewaytosucess.wordpress.com/
© Hobbyfotograf

svar_: tack så mycket! :D fast allt kodande har jag inte gjort, men resten :)


Blogg: http://mmjt.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR