beslutsångest..

Suck. Pust. & Stön.

Jag vet inte alls vad jag ska komma på för mat till helgen. Inte för att det är lättare att komma på saker och ting när jag inte ens vet om jag blir ensam eller inte... Karln försvinner och jag ska vara ensam några dagar. Jag vet att jag nog kommer få lite jobbigt när han ligger vid min sida i sängen den första timmen varje natt men klart som sjutton man ska klara detta (: Men det är ju tråkigt...

Men det här med mat... va fan ska man bjuda på till fin fina tjejer egentligen ?! Och hur ska vi sitta ?!? Det är egentligen också ett stort problem, hehe. Så jag funderar på att faktiskt mysa till det lite extra mycket och köra på långbord och en gudomlig dukning MEN det blir att sitta på golvet med kuddar och mys.. Det kan väl ändå vara något :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR