Tröttheten.

Varför ska jag vara så fruktansvärt trött hela tiden ?!
Det spelar ingen roll hur mkt jag än sover, jag är lika trött eller mera trött när jag vaknar än jag var när jag somnade. Jag har fan inte sovit en ordentlig natt på flera flera veckor...jag ligger bara och vrider och vänder på mig utan att något händer. Jag har fått pröva en sömntablett av min älskade mor men den gör bara att jag får en ihållande natts sömn, men jag behöver inte det...
Jag behöver något som gör att jag somnar, för det är där problemet ligger. Det tär verkligen på mig att inte sova ordentligt och jag har ont i hela kroppen och vill bara skrika och gråta.

Finns det någon som har några tips på vad man ska göra ?! Snart ska jag nog dock gå till läkaren för att kolla upp detta men innan det kan jag fan testa allt som finns. Jag har börjat gå längre promenader ute på dagarna nu eller aa dom senaste iaf för att se om det hjälper sen när man ska sova på kvällarna, men icke.. Jag vet inte hur jag ska få min kropp att somna och må bra igen. Ändrat lite i våran i kost också men det gör inget heller för mig just nu så faaaan, jag orkar inte ha det såhär längre !!!!

Ge mig alla tips ni har !!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR