Suck.


Why, why, why, why, why, why ????!?

Ja Dom senaste dagarna har fan inte varit speciellt roliga när det kommer till plugg och datan min. Min data håller nämligen på att lägga av och den har inte riktigt startat under flera dagar...sambon har tittat och klämmt lite men det är inte mkt liv kvar i denna dumburk...suck ! Jag vet fan inte vad jag ska göra när den säger
hej då !!
Tack o lov så har han tillgång till alla skolgrejer nu så skulle något hända kan jag iaf göra klart alla mina uppgifter via hans dator så skolan inte blir lidande eller att jag måste göra om allt igen.. Men hur fan ska jag ha råd till en ny dator???! Någon som har en billigt att sälja om något skulle hända?! (:

Annars har det dock varit lite sköna dagar nu. Ewe var här hela fredagen från typ 8på morgonen och vi hade en bra och rolig dag med en massa prat och skratt. Det var skönt att få träffa henne igen mer än någon timme bara.

Helgen har ändå varit bra, blivit lite öl båda kvällarna, folk var över i fredags och det blev en utgång på puben igår samt storhandling innan det. Så nu äntligen finns det en massa mat i frysen igen och nu ska det bli riktigt god mat i några veckor =)

Som alla pratar om....snön... visst är det fint och kul med snö men orka tjata om det, nu är den ändå borta igen så tänker inte ens skriva om det...men hoppas det blir en bra vinter iaf, det är allt jag har att säga om det. Men fan va kallt det är nu för tiden..frös som sjutton inatt när vi vandrade hem och värre kommer det ju bli så jag vet inte alls hur detta ska gå (: Men jag får bara tänka positivt och tänka på att det är 99dagar kvar tills vi åker och då kommer jag verkligen njuta av solen och värmen. Det ska bli helt jävla underbart !!!!

Nej nu måste jag avsluta då datorn är cp igen och jag är lite små hungrig så ska gå och se vad jag kan hitta i skåpen och få något i magen och sysselsätta mig med något annat ett slag. Sen blir det dock att plugga lite iaf så länge min kompis tycker att han ska fungera för kvällen.
Skrik till om ni har en fel fri dator som iaf kan fungera i mer än 2år utan knas (:

Tjao.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR