Städ & tvätt mani.

Jag har verkligen fått tok noja just nu..
Alla kläder, handdukar, kökshanddukar, tygservetter, filtar, soffkuddar och sängkläder som jag kunde hitta runtom i lägenheten har tagits till tvättstugan och redo för tvätt. As we speak snurrar maskin 7och8 tror jag det är :p Efter ett tag tappar man ju ändå räkningen ! Diskmaskinen har körts två gånger också så nu är det snart riktigt fint i köket också. Sedan blir det att dammsuga och moppa alla golv. Vi dammsugde för inte så länge sedan men nu när mycket i sovrummet inte står där inne längre hittade jag lite dammtussar som nu ska få sig en omgång i den snurrande dammsugar karusellen (:

Såhär går det när jag blir uttråkad och inte känner för att plugga eller vara speciellt duktig för en dag eller så. Dock är jag ju duktig på ett annat sätt men ändå.
Nej nu måste jag springa iväg igen och hänga tvätten i den bastu som blir i tvättstugan när torkskåpet öppnas.

Glömt att hälsa er alla välkomna till mitt nya lilla krypin, så hjärtligt välkomna gott folk :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR