Smärta.

Det gör så förbaskat jävla ont i axel och arm.
Det är som att jag mer eller mindre är halvt förlammat i armen, jag kan inte lyfta eller vrida den helt utan att skrika av smärta. Det är helt sjukt va ont det gör. Det går även som små stöttar nu när jag skriver, men dom kan man ändå stå emot och hantera men inte det jag kände när jag skulle få på mig kläderna imorse.
Jag kände av smärtan igår efter att jag och mamma hade gått och shoppat lite efter vi hade varit på ks och sedan var det inte mer än så. När jag vaknade imorse så ville jag fan inte röra mig och speciellt inte klä på mig. Sen ringde ju dock ewe så det var ju bara att bita ihop och hålla tillbaka tårarna (ja det gjorde så ont)..
Vi köpte lite muskelkrämer så nu sitter jag här och för andra gången idag smörjer in axeln och har fortfarande sjukt ont. Sambon vill att jag ska röra den mera men det gör så stört ont, men jag kan iaf röra den lite mer än för 2timmar sedan så det kommer nog bli en rätt lång kväll (:

Jag har haft en bra dag ändå men ewe och stort Grattis igen på din födelsedag tjejen och jag hoppas dagen blivit bra ! Sambon kom och gick idag igen och är nu och klättrar lite och har det bra och han lovade mig en massage när han väl är hemma igen och den ser jag verkligen fram emot. Men innan det ska jag ta ett kokande varmt bad och förhoppningsvis mjuka upp axeln och musklerna så det försvinner någongång. En kvällsfika skulle ju inte heller sitta fel så hoppas inte han kommer hem för sent bara =)

Fan va mörkt det blivit på några få minuter nu da... helt otroligt, jag vill verkligen inte ha vinter och mörker, dock är det lite mysigt när det är mörkt ute och man kan tända ljus och ha det lite mysigt och varmt inne. Kanske borde göra lite mys med te och tända ljus medans jag ändå är ensam !!!?!
Jo men det tror jag allt att jag ska göra, så det så.. Sen skaj ag göra lite annat också men det kan vi ta en annan gång när jag orkar skriva.
Ta hand om er.

xoxo





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR